Deletedmom_106 herkesı neden kendınız gibi essek sanıyorsunuz acaba senın akraban bilmiyor dıye kımse bılmeyecek mi röntgende calısan adam ne anlar mr dan ? Ben mr da calısıyorum yıllardır , teknıker demek sadece rontgnde calısıyor anlamına mı gelıyor 😂😂 MR DA CALISIYORUM VE ANLIYORUM , kudurmaya devam , aynen ben doktorculuk oynuyorum , siz de ki bakii eşşekliği de görmüş oldum aılenızde ki bılmıyor dıye kımseyı bılmıyor sanarak😂😉