Rojdaa Merhaba, sezeryan doğum mu yaptınız? Benim de 2 sene olacak neredeyse ağrım oluyor, öyle şiddetli ya da devamlı süren değil ama. Bende doktora gittim, kan tahlili, ultrason istedi çok şükür temiz çıktı. İçim rahat olmayınca birde kolonoskopi oldum. Doktora gidince bana da yazar mısınız acaba?