Hanımlar merhaba, oğlum 5 aylık anne sütü alıyor. Bebeğimi çift kişilik yatakta ortaya koyuyorum gece sağına soluna geçerek istediğinde yatarak emziriyorum. Kendim 54 kiloyum çocuğu gece beşiğinden alıp emzirmek sonra tekrar beşiğe koymak kollarımı aşırı yoruyor. Bir kez yorgunluktan düşürme noktasına gelmiştim :( Bebeğim babasına çekmiş biraz iri bir çocuk. Eşim de hem horluyor hem de yatakta çocuğa zarar verebilir diye başka yerde uyuyor. Bu süreci bir noktada değiştirmem gerekecek :/ sizler ne yapıyorsunuz merak ettim gece bebeği nasıl/nerde emziriyorsunuz?