Nehirrella Kızlar 2.5 tog uyku tulumu giydiriyorum ve odanın sıcaklığı 23 derece buna rağmen vucudunu kontrol ettiğimde çok soğuk oluyor. Acaba neden böyle oluyor yanlış mı kullanıyorum
huzurluaycicek Terliyordur belki, benim bebeğim de uyku tulumunda terleyince sırtı soğuk oluyor ama saçları, body si ıslak oluyor