EypMom Kızlar akşam uyumaya hazırlanıyorduk oğluşumla bezi temiz veya pis olsun muhakkak değişir uyuturum bezi temizdi ama alışkanlık olmuş yeni bez takıcaktım bezini açtım 1 2 damla işedi ardından pembe renk kana yakın bi renk 1 damla geldi başımdan aşağı kaynar su döküldü hemen odadan eşimi çağırıdm fotosunh çektil hastaneye gittik böbrekleri temizmiş şükür ama idrar tahlili istediler idrarını vericez gece de ateşi 38.2 oldu çok panik olduk ya 😣inşallah bişey çıkmaz başına gelen oldu mu böyle bişey
Eailesi4 EypMom olsa bile galiba idrar yolu enfeksiyonu olabilir oda çözümü oluyor korkmayın Allah şifa versin geçmiş olsun
Usnac1995 yenianne27 canım korkma bezinde mi gördün pembe lekeyi, bebek kaç aylık Bizimde başımıza geldi daha 1 aylık falandı doktor gerektiği kadar sıvı almamış ondan dedi. Zaten zor besliyorduk, sonra düzeldi. Sizinde ondan olabilri
Eminos EypMom su verin mutlaka bebek zaten cok icemez biraz su icse zarari olmaz 2 oglum var ikisinede verirdim