Annesivebebegi ah gece uykusu varmış şu an çom özendim size beterin beteri Var öyle düşünün ☺️benim kızımda 15 aylık ben de bugün sütte kesme kararı aldım . Benim kızım gece sürekli uyanıyor en az 5 kez. Sabahta 8 de uyanıyor .Gün boyu zombi gibi geziyorum . Doğru düzgün yemek yemiyor , emzik biberon almıyor , kafayı yiyeceğim artık 🤦🏻♀️ve bir de 2,5 yaşında oğlum var. Allah yardımcınız olsun sizinde ☺️