Serife3304 Reglime 2 gün kala erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi hafif çıktı sizce var mıdır haftasonu olduğu için kan verecek bi yer yok olduğum yerde pazartesi sağlık ocağına gideceğim
Serife3304 minik_sercemm yaa teşekkür ederim ☺️ bu testi ilk defa kullandım evet çizgiyi ben de görüyorum ama emin olamadım