Benim oğlumun 3 ayı geciktik orta kulak iltihabı kbbye götürüyorum her ay ilaç yazıp gönderiyorlar antibiyotik çiğneme tablet bide sprey ama gecmiyor sürekli oluyot internetten bakıyorum o iltihabı vakumlu bi cihazla temizlenmesi gerekiyormus bunu devlet hastaneleri yapamıyormu özele gitsem kulağını temizlete bilirmiyim oğlumun yardımcı olursanız cok sevinirim