Yagmur_24 bi sey divem kalbinizi kirdiysam gerçekten özür dilerim samimi söylüyorum. Ama mesela cahilce is yapmayin değil de daha kibar bi dille soyleyebilirdin. Ben böyle seylere çok takılırım burda herkes herkese her istediğini soyleyebilecegini saniyor. Karsilikli muhabbet edilse gerçekte, kimse kimseye böyle yorum yapmaz ama burasi sanal diye herkes rahat bi de linç diye bi sey cikardilar ve normallestirdiler bunlara cok sinir oluyorum sizde direkt cahil dediniz diye algiladim ben o yuzden . Kusura bakmayin o zaman ne diyeyim 🥰😅