2.5 yaşında bir oglum var ama sanki ergenliğe girmiş bir çocuk gibi gece 5 de kalktı bunsaat oldu hala ağlıyor ne istediğide belli değil sabrım tükenmiş bir durumda artık nolur bana bir akıl verin herşeye ağlıyor her istediğim olsun istiyor ne yapayım ben bu çocuğa anlam veremiyorum artik kendimi o kadar tükenmiş hissediyorum ki anlatamam