Prenses_annesi04 Napiyosunuz,benim bebeğimin ateşi dengesiz geçen 39 iken son 2 gündür 34 te sürekli şuan 35 oldu şükür inşllah bsiey olmaz nöbetteyim
zehragm Prenses_annesi04 ayy biz daha uyumadık inanır mısın… en son 12 gibi azcık uyudu sonra uyandı benimki 1 haftadır falan böyle sabah saatlerine yakın uyuyor benimki 7de de ben onu uyandıramıyorum orası ayrı 😂
Tostosun_Annesi14 Prenses_annesi04 yanlız değilsin deprem olup duruyor sürekli bozuk psikolojiyle bu saat oldu uyuyamadım bebeğim desen saat başı uyanıyor uyku dahada uğramaz galiba bana
Oky Prenses_annesi04 kaç aylık Çıplak göğsünüzde yatırmanız ısısını dengeler yüksek ateş için değil düşük ateş için İkinizde çıplak
cimcime1018 Prenses_annesi04 Benim oğlumun da hafif ateşi var ve akşam 10 dan beri sürekli uyutmaya çalışıyorum. Uyuyo yarım saat sonra ağlayarak kalkiyo 😢 Şuan yine sallıyorum bacaklarımda uyudu
Prenses_annesi04 zehragm 🤣🤣🤣kız uyanirmi sabaha karşı yatıyor gece ile gündüzü şaşırmış benimkide öyle bide hasta oldu dahada karıştı uykusu ama şoyle yapın bir kaç gün ışıkları söndürün odaya götürün oyuncak falan oylanacak hicbirsey olmasın ilgilenmeyinede o kendisi uyur bdie bol ayran ve yoğurt buna rada kaç aylık
atakuss Yalnız değilsin bacım bende 46 günlük bebenin bronşitiyle uğraşıyorum 1 haftadır hala düzelmiş değil, en azından birşeyler yiyip içse bari 😔 geçmiş olsun size de Allah acil şifalar versin
zehragm Prenses_annesi04 benimki 5 buçuk aylık daha yeni yeni yoğurt vermeye başladım. Yalnız bıraktığımda ilgisi kaybolunca hemen ağlıyor kendi kendine uyuyan bir bebek olamadı memeye alıştı o konuda da zordayım valla 😥 eşim bırak odasında ağlayarak uyusun alışsın diyo da içim el vermiyor ki
Prenses_annesi04 Tostosun_Annesi14 kıyamam çok geçmiş olsun nerde oldu rabbim bı daha o faciayı göstermesin inşllah deprem duaları var okuyun Ayetel Kürsi okuyun rabbim korusun inşllah ve o piskolojime çok girmeyin eminim yaşayan daha iyi bilir biz zaten yaşamadan kahr olmadık mi geçen sene😔
Prenses_annesi04 zehragm aglaayrak uyusun olurmu ya kb ama böyle insanlara dicek bişey bulamıyorum bebek bu anne babaya ihtiyaç duyar bak benimki 20 aylık halada bensiz uyumaz
zehragm mrvyhya ya ben hep tattırıyordum her şeyden azar azar biraz bilinçsiz davrandım bu konuda ama evet şimdi düzenli olarak yoğurtla başladım. akşama da sebzelere geçeyim artık diyorum 3 gün oldu çünkü muhtemelen patates veririm
Prenses_annesi04 Oky 19 aylık yüksek ateşten sonra düşük ateş meydana geldi anlamadım bende şimdi kilotlu çorap giydirdim alta atlet tişört ve tulumu var yorgan bataniye attım userine şimdilik 35 oldu şükür
aman-aman Hello annecik bende burdayım ve asla uyumadım 😂 Allah hepimize sabır versin 6ay 23 günlük bebişim ek gıdadanmı neyden bilmiyorum sürekli gazımız var ayrıca saatleri de şaşırıyor git gide şimdi uyudu bende birşeyler atıştırcam bir Yasin okurum sonra yatarım heralde offf anam of
Prenses_annesi04 aman-aman Allah kabul etsin inşllah gaz yapan yiyeceklerden uzak tutun ve ek gıda diye çok yüklenmeyin yemediginde xorlamayin
Prenses_annesi04 cimcime1018 ateşin neyden kaynaklı onu öğrenmek lazım dış ateşi ensede olur ama ortalık hastalığına var bilemedim dikkat edin sık sık ateisni kontrol edin