Hanımlar 2 kere bebeğiniz bu hastalığı geçirdimi? Benim büyük oğlum 2 buçuk yaşında ve 4 ve ya 5 defa geçirmiştir ama tabi el ayak hastalığı dendi geçen ay 6. Hastalik dendi sonrasında 7 aylık oğluma geçti şimdi 2 si tekrar hasta üst solunum yolu enfeksiyonu var 2 sinde de ve bu dokuntuler tekrar çıkmaya başladı bugün büyük oğlumun dudağının kenarında ve ağzının içinde küçük oğlumun ise suanlik vücuda ve sırtında kırmızı dokuntuler ve kızarıklık başladı. Bu neden oluyor neden tekrarlar acaba? Bide daha yeni 1 ay oldu iyileseli neden tekrar etti anlamiyorum geçiren varsa ya fikri olan yardımcı olsun. Hafta içi gelsin çocukları hemen doktora götüreceğim şuan ekstra antibiyotikte kullanıyorlar ama 2 sininde hiç iştahı yok sadece küçük oğlum emiyor büyük oğlumda acikiyor sonrasında iştahı gidiyor yemiyor.