Defneasel43 Doğurali 38 gün oldu 30. Gün spiral taktirdim beş gün çöl az bulaşık gibj kan geldi son üç gündür adet olmuş gibi kan geliyor normal mi neden olmuş olabilir
zehraaden Evet çok normal ben 3 sene önce taktırmıştım 1.5 ay kensitisiz kanamam oldu ama bi sorun yoktu spiralin salgıladığı bi hormondan kaynaklı olabiliyomuş öyle söylemişlerdi bana
Defneasel43 zehraaden insan da korkuyor doğumdan 6 7 gün sonra kanama çok az oldu şimdi artınca pki doktor ne dedi ilaç felan verdi mi kansız kalmadınız mi
Defneasel43 momymoms geri düzeltilebilir mi hemen Bi uzun bi süre cicuk düşünmüyorum en etkili yöntem de bu
momymoms Defneasel43 malesef çıkarıyorlar ben 2. Kez taktırdım başka bi yerde başka bir spiral takıldı oda kaydı belki ilk takan iyi takmamıştr vs dedik 2. Taktırdık oda kaydı doktorum senin vücudun kabul etmiyor spirali dedi işin ilginç tarafı annemin vücudunda 14 sene duran spiral bende 2 ay durmadı
Defneasel43 momymoms inşallah öyle bir şey olmaz bklim gidiyim doktora diğer korunma yöntemlerinden hangisi iyi bilmiyorum