NewMomm1 Arkadaşlar bu BabyVac burun aspiratörlerini kullananlar var mı memnun musunuz 1 aylık bebeğim için kullanmak istiyorum sürekli hırıltılı nefes alıyor otribebe kullanıyorum ama yeteri kadar çekemiyorum nefesim yetmiyor boğazım yanıyor artık
kimbumadam NewMomm1 Doktorlar önermiyor kılcal damarlarına zarar verebilirsiniz.Sadece ağız yoluyla çekebiliyoruz. Ya da serum fizyolojik kullanın🙏🏼
usenmedimyaptimbirvelet NewMomm1 nefesim yetmiyor boğazım yanıyor artık O sırada çocuğumun iç organlarına kadar çeken ben
Dogadilara NewMomm1 ben kullandım ama günde bir kere çok zorda olmadıkça kullanmadım iki üç gün kullandım onuda evet baya rahatlatıyor önce açıcı yapiyordum
NewMomm1 kimbumadam serum fizyolojik ve otribebe kullanıyorum teşekkür ederim bilmiyordum doktorların önermediğini. Ürünü incelerken onaylı görünüyormuş öyle yazmışlar bende sakıncası olmadığını düşünmüştüm
NewMomm1 Deletedmom104 hahaahaha hayır kız valla var böyle cihaz yeni çıkmış çok kullanan var memnun kalan var o yüzden sordum😂😂😂
fadikada Deletedmom104 NewMomm1 Başlık ironi demi kız akskaka Maalesef ironi değil 😂 bahsettiği ürün satılıyor ama doktorlar önermiyorlar kılcal damarlara zarar verdiği için
NewMomm1 Deletedmom104 yaz youtubeye yada trendyola babyvac çıkar ahahaha bende sen gibi şok olmuştum 😂
elo1608 NewMomm1 ben kullanıyorum sadece mukusu çekiyor ki kendime denedim düşük ayarda çekince acı bile olmuyor otri bebe çok acıtıyordu bebeğimin burnunu ve yeteri kadar çekmiyordu
Deletedmom104 usenmedimyaptimbirvelet Hocam sizin nefesiniz kuvvetli bana da Bi okuyup üfleyin konyadan rüzgarınızı hissetmek istiyorum
NewMomm1 usenmedimyaptimbirvelet hahahahahahahah bende ilk duyunca böyle söylemiştim ama çok önermişlerdi bi sorayım dedim😂😂😂
Deletedmom104 NewMomm1 Peki benim saflık akdmakskakdmaka Ben direkt elektik süpürgesiyle çekiliyor sanmam, daha çok toyum bu yolda aksmaks O çekimle sümüğü alır makinenin arka filtresinden duvara yapıştırır maazallah aslakks
NewMomm1 Deletedmom104 hahahahaahahahah öyle çekilir mi kız çocuğum daha 1 aylık sümük çekicem diye komple çocuğu ortadan kaldırmayalım sonra😂😂😂
naznasel NewMomm1 Ne serum fizyolojik ne orti bebe hiçbiri bizde işe yaramıyordu artık kafayı yicektim ki bir gün kızım hastanlandı doktora gittik dedim napsam burnunu açamıyorum bana deniz suyu önerdi bebekler için fısfıslı evet ondan sonra hırıltının H’si yok🙏🏻