Doğduğundan beri 2-3 ayda bazen ayda 1 hafif de olsa nezle oluyor genelde boğazı kızarık diyorlar antibiyotik verip gönderiyorlar sık antibiyotik kullanmak istemiyorum normal randevu da açılmıyor aylardır nedir neden böyle oluyor bilen var mı kansızlık gibi şeyler de olabilir