Merhaba, ilk kez post açıyorum.🥹 İkinci bebeği istiyoruz ve doktorumuz hamileyken emzirmeyi önermedi gebelik öncesi de sütten kesmemi söyledi. Bebeğim 15 aylık ve bazen o kadar bağımlı ki gece defalarca emmek için uyanıyor. Eski usül memeye bir şeyler mi sürmeliyim yoksa modern anne gibi güvenli ayrılık metoduna mı uymalıyım ?? Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok. Sizler nasıl bıraktınız, süreç nasıldı? 🙏🏻