Kızım bi kaç gün önce üst ön dişlerinin 2 sinide aynı anda patlattı, 1 hafta öncesine göre aşırı huysuz benden başkasını istemiyo asla yanında oturuyosam onunla oynuyosam hiç bi sorun yok ama iki dakika ayrılsam kıyamet kopuyo evde sürekli bana yapışık olmak istiyo. Gece 2 sefer uyanırdı dün gece özellikle her 10 dakikada bir uyandı ne yapıcağımı şaşırdım artık önerileriniz var mı hem uyku için hem huysuzluğu için çok ağlıyo sanki düşmüş gibi bağıra bağıra ağlıyo ne hapsam susturamıyorum sakinleşmiyo