Oğlum 1 yaşına yeni girdi üç gündür çok öksürüyor ve balgam var dün hastaneye götürdük salgın var dedi doktor ilaç verdi bu öksürük için evde bi çözüm var mı acaba keşke çocuklar hiç hasta olmasa içim gidiyor nefesi kesiliyor böyle öksürükten bugün ilaç verirken baya kustu balgam attı ama yine de var hırıltı yapiyor