35 günlük bebeğim kakasını zor yapıyor. Bugün doktorumuza yazdım sürekli ıkınma halinde. Dr kaka resmi istedi. İçinde pütürtüler var kakasında. Gıda alerjisi olabilir dedi. Alerji doktoruna gösterin dedi. Çok canım sıkıldı. Var mı yaşayan? Sanırım benim yediğim bişi dokunuyor sindiremiyor