Kızlar bir yaşında kızımı var ağrısı var belli ağlıyor uyumuyor bende çok ağladığında tatlı kaşıpı veriyorum sonra uyuyor yavrum diniyor belliki ağrısı iyi bir şey yapmıyorum ama ne yapayım acı çekiyor yavrum siz de öyle veriyor musunuz umarım yanlız değilimdir