Kızlar beş gün sonra üç aylık kızım olacak by aralar çok huysuz uyumuyo hiç doktora görüyoruz hiç birşey cikmiyo sizce neden doktor bile sasirdi evinizde diyo büyü mü var yoksa diyo bu bebeğin bu kadar durmaması sizce olabilir mi hep agliyo uyumuyo mız mız bu aylarda normal mi yoksa doktorun dedigu gibi olabilir mi çok korkamaya başladım