NSelenn Merhaba anneler kızım 5 aylık olacak ismiyle seslendğimde bazen bakıyor bazen bakmıyor sanki bu normal midir sizde ne zaman oldu adıyla seslendiğiniz bakması 😢
kaanhanmom NSelenn ya çok normal endişeniz de çok normal ama çok erken daha yani 1 yaşına yakınken tepki vermeye başlar ismine oda işine gelirse kendinizi üzmeyin daha çok küçük
Eminosman_dilek NSelenn bnce çok erken doktorlar bile 8.ayda bilinçli ses çıkartıp bakması yönünden söylüyor insan herşeyi düşünüyor işte
gunesin-annesi NSelenn aynen arkadaşların dediği gibi gayet normal. Aylık kontrollere gidiyorsanız doktora sorun zaten yönlendirir sizi. 6 aylık olduk biz hala öyle bazen bakıyor bazen bakmıyor
NSelenn alyamoms_ çok teşekkür ederim bir kaç arkadaşım var da onun çocuğu da ( aylık ismine tepki veriyormuş artık ben belki ismiyle çok seslenmediğim için mi bilmiyorum ama içim içimi yiyor 😢
NSelenn gunesin-annesi bu ay kontrolünde soracağım bende aklıma takıldı gerçekten kollarıyla vücudunu kaldırabiliyor mu peki
Aysegunes NSelenn 4 buçuk aylıkken başladı adını söylediğimizde bakması şuan 5 buçuk aylık eğer dikkati başka birşeyde yoğun değilse kısık sesle söylediğimde bile bakıyor bence sizin de normal
Aysegunes NSelenn size tavsiyem sürekli onunla gözünün içine bakarak konuşun ve evde hep ismiyle seslenin