Oğlum bazen 3 4 gün tuvaletini yapamıyor ıkınıyor ıkınıyor gelen giden yok. En sonunda yaptığında ise üst baş 💩 oluyor. Bioagia kullanıyoruz 2.ayından beri ama artık o da pek etki etmiyor gibi. Bu sorun ne zaman geçicek? Bu arada her gün düzenli kimyon çayı içiyorum gazını çıkaramazdı ama bu sıralar biraz daha iyi kendi çıkarıyor masaj yapıyoruz her gün yağlıyoruz kremliyoruz. Günlerce yapamadığında ise çok ağlarsa çeyrek fitil koyuyoruz acaba bir zararı olur mu?