gngrrr idarecilik sınavına girip merkeze tayin isteyebilirsiniz sonra da istifa edersiniz. Lakin şu an yapabileceğiniz bir şey yok, maksimum görevlendirme olabilir. Onu da evinizin yakınındaki okul ile görüşün sizin branşınızda açık varsa ve kendi okulunuzun müdürü de onay verirse geçebilirsiniz.