Merhaba bizim de 2 buçuk ay sürdü anne sütü sarılığı dediler. 2 saate bir zor bela uyandırıp emziriyordum göğüs ucum yoktu tutamıyordu silikon uç kullandım meme reddi yaşamadık çok şükür. Kaşık biberon kullanabilirsiniz. Mama verince geçti bizimki sadece anne sütü alırken devam ediyordu günde 30 cc mama verdim 2 gün sonra düzeldi keşke başta verseydim