Benimde şuan 8 aylık direk birebir aynı şeyleri yaşıyorum , gece 11 12 gibi yatıp öğlen 12 de uyanırdı ama bir haftadır gece 3 e kadar saat başı uyanıyor sonra sabah 6 da kalkıyor üç saat oturuyoruz falan zombi gibi geziyorum uykusuzluktan :) 8-9-10. Aylar zor geçiyor diyorlar gelişme dönemleri galiba diş çıkarma , uyku gerilemesi falan oluyor