Sedahmetoyku oğlum 7 8 aylıktan beri kitap sayfası çeviriyor 1 yaşında da okumamızı istemeye başladı her gün özellikle yatmadan önce seçtiği kitapları okuyoruz öyle uyuyor, tabi şu an 20 aylık ama ben sürekli eline verdim başlarda bir kaç sayfasını yırttı ama sonra gayet güzel çevirmeyi öğrendi, favorileri Pearson yayınından genelde. Küçük vak vak ve tombik ayı serilerine bayılıyor hepsini aldım. Mikadonun bir kaç kitabı da var sevdiği ama Pearsonın yerini tutmuyor onun için. Üç boyutlu ve hareketli kitapları da seviyor. İş bankası ve yapı kredinin de çok güzel kitapları var onlar da görsellik ve hikaye anlatım tarzı olarak Pearsona benziyor. Kafiyeli şiir veya tekerleme gibi hepsi