Dstnumlgn bizim ev sahibide bize çıkın evi satıcam diyo yalan beni çıkarıp çok yüksek kiraya vercek çünkü
şubatta çık diyo küçük çocuğumla nasıl çıkıcam bilmiyorum 10 gündür ev arıyoruz ev hiç yok olanda 10-15 bin ve biz asgari ücretle geçiniyoruz eşim tek çalışıyor nasıl yapıcaz hiç bilmiyoruz borçlarımızda var açlıktan ölcez herhalde bunu istiyor ev sahipleri bütçemize uygun bakalım diyoruz yok en düşük dediğim fiyatlar
eşimle kafayı yemek üzereyiz Allah yardımcımız olsun ama geçim çok zorlaştı 🙁