Mandalinahanim bosanbenarkandayim bazı sahneler gereksiz uzun bazen de aşırı gereksiz şeylere kavga ediyorlar insan izlerken kriz geçiriyor aşırı aşırı toksik bir ilişkiden bahsediyor ilk başlarda güzel akıyor ama son 2 3 bölüm akmıyor
bosanbenarkandayim Genel olarak evet toksik bir ilişki ama oyunculukları beğendim şu an 4. Bolumdeyiz ☺️ pek dizi ilemiyorum eskisi gibi sarmiyor ama bunu sevdim
gmzshn bosanbenarkandayim izlerken çok fazlasıyla sıkıldım kadının saçma sapan tavırları saldırganlığı çok sıkıcı
Alerjikrinit bosanbenarkandayim sen geçen bomba yarattın şimdi hiçbir şey yokmuşçasına dizi yorumu mu soruyorsun valla değişik