sanli17 Kızlar bebeğim 2 aylık elleri hep buz gibi neden oluyor acaba öyle bilen var mı her yeri sıcak sadece elleri buz gibi hiç ısınmıyor
burcu989_ Bebeklerin vücut ısıları orantısızmış ayak ve eller genelde soğuk olurmuş yani normal ellerinin soğuk olması o yüzden bebekler üşüyormu diye ellere değil göğse sırta bakmak gerekmiş .
Melekmirac Daha küçük bağışıklığı düşük olduğu için elleri soğuk ayakları soğuk olur canım korkma büyüdükçe bağışıklığı arttıkça ısınmaya başlar ☺️