elizselin benim bebeğim de haftaya 4 aylık olacak ve boy kilo ölçümü var evde tartıyorum her gün ama toplamda sadece 350 gram falan aldı ☹️ şimdiye kadar normalde aylık 1,2 kg alıyordu hep hatta doktoru bile bu kadar beslenmesine gerek yok dedi. Çok üzülüyorum annem de kızıyor genel kilosu iyi çoğu bebekten daha iri bu kadar takma diye ama annelik işte 😔