sbla kendinizi strese sokmayın ve evrene negatif göndermeyin her bebek farklıdır, ummadığınız kadar uysal geçebilir. Ayrıca etrafı farketmeye başlayacak ve size tepkiler verecek bu yüzden aslında iyi tarafından bakın çok güzel oluyorlar tepki verince🫠🫠