Asyabebek Kızlar doğum yapalı bir buçuk ay olacak ama hala afedersiniz tuvalete çıkmakta zorlanıyorum iki üç gün çıkamadığım oluyor. Her şeyi denedim. Çok stres olmaya başladım. Bu durumu yaşayan bir önerisi olan var mı ?
Maviim Asyabebek Doktorum bana hastaneden çıkarken Duphalac isimli şurubu yazmıştı çok faydasını gördüm sayesinde hiç kabız olmadım canım tavsiye ederim dışkı yumuşatıcı şurup. Benzerini de çocuk doktoru kızım içib yazdı onunda adı Dulcosoft
Begonvil__ Asyabebek bende sezaryen ile doğum yaptım doktorum duphalac yazmıştı sabah akşam içindeki ölçekle içiyordum çok faydasını gördüm sonra da düzene girdi zaten
Asyabebek Maviim Bana da vermişti ama çok şekerli geldiği için içemedim. Ne kadar süre kullanmıştın canım bir de günde kaç kere aldın ?
Maviim Asyabebek 2 kere içiyordum kabız olduğumda canım belli bi süre yok kabız oldukça içtim düzelince bıraktım
Asyabebek Maviim çok teşekkür ederim canım cevap verdiğin için ben de yarın zorla da olsa içmeye çalışacağım.