Kızlar kızım 1 yaşına girecek mamayla besleniyor artık öyle gece sık uyanmıyor susarsa ya da emziği düşerse uyanıyor odasını ayırmayı düşünüyorum eşimde itiraz ediyor daha küçük duymayız sesini falan diye beşiği şuan yatakta benim tarafımda çocuk ağladığında odamızdayken bile duymuyor çocuk bağırarak ağkasa bile ki kızım uyandığında ses çıkarıyor artık duyulmayacak kadar değil. Çocuk odası yatak odamla dip dibe ben en ufak çıt sesini bile duyup uyanırım sonra o oda soğuk oluyor diyor tamam biraz serin ama yatak odasıyla aynı derecesi ve tek koyabileceğim yer camın önü var ordada petek var zaten neden üşüsün seneye ayırsam üşümeyecekmi sanki uyku tulumuda var yorganıda içime kurt düşürüyor artık idrak etmeye başlıyor ertelersem daha zorlaşıcak gibi geliyor bana 😪 Siz nasıl ayırdınız odanızı kaç ayllıkken tecrübelerinizi paylaşır mısınız