slmrmys41 Kızlar pazartesi doğum yaptım sezeryan yerimde böyle açık yara var sanki kilolu olduğum içinde çok fazla göremiyorum ara ara da çok sızlıyor yaşayan var mı bu durumu
adasahil slmrmys41 ilk 2 hafta konseyi hiç çıkarmamalısın gece gündüz tak göbek üst üste gelmesin ki dikişler hava alsın iyileşsin ben öyle yapmıştım
gamzemihranur slmrmys41 slmrmys41 askim dikkat et istirat et ben zayıf olduğum halde öyle yat kalk dikiş büyüdü ve bildiğin adet kanı gibi kan boşaldı soluğu hastanede almıştım aman yat dinlen zor bisey
Eailesi4 slmrmys41 daha yaran çok yeni kaç kat dikiş var yatıp dinlenmeye çalış zamanla gececk inşAllah
gkbyza slmrmys41 3 gün önce doğum yapmışsınız ne misafiri ya… canım yaran çok çok taze çok normal sızlaması 1-hafta 10 güne iyileşir çok zorlama kendini