Selam herkese bebeğim 14 aylık olmak üzere özellikle babasıyla sarıldığımızda yanı uzandığımda (işten geldiğinde, cinsel yaklaşım asla yanında olmuyor) aşırı bir kıskanma ağlama krizleri yanımıza gelip beni veya babasını ittirme isteği oluyor. Kıskankması belki normaldir ama başka kimseyle kıskanmıyor buda mı normal sizin başınıza geldi mi yada nasıl baş edeceğim. İnanın aşırı ağlıyor böyle bişey olmuş gibi