nurselinserayy Kızlar 25 günlük bebegim var nurse aldık gaz giderici ama günde 3 damla veriyorum alsam sabahta 2 damla yeterli oldugunu düşünmüyorum kullanımı nasıl oluyor yeni doganlarda bilen varmı
adasahil nurselinserayy sabah öğle akşam 5 er damla verebilirsin biz öyle kullandık ama saatleri hep aynı olması gerekiyor düzenli olsun ki faydasını görebilirsin uyuyorsa çay kaşığı ile ağzına verebilirsin o an
agustosta nurselinserayy biz sabah akşam 10ar damlaydı. Gazı geçmezse 20ye kadar çıkabilirsiniz demişti dr. Yine de drunuza sorsanız daha iyi olur boy kilo vs etkiliyordur belki. Bizde işe yaramıştı
klbklina nurselinserayy merhaba çok eczacıya danıştım sabah akşam yirmi diyen de oldu beş diyen de. Anladım ki bilen yok. Hemşireyim sabah akşam dört damla ile başladım fayda etmedikçe artircaktim bir kaç gün bu şekilde kullanınca çok şükür düzene girdi ve faydasını görmeye basladim. Lütfen yirmi damla vermeyin yenidoğan için çok ağır olabilir. Dört beş damla yeterli olacaktır.
Meyveliburln Canım ben 3 aylıkken aldım sabah 20 damla veriyordum bazen gazı varsa günde 2 kere 20 damla veriyordum şuan hala kullanıyorum 4 aylık
ahsenkbra Ben 20 damla diye biliyorum doktorda eczacı da öyle dedi ben çok küçük diye 15 verdim hep 5 çok az
nurselinserayy ahsenkbra kac aylıktı 15 verdiğinizde bir vermeyemi yoksa 15 i gn icinde bölüpmü veriyodunuz
Meyveliburln nurselinserayy valla çok bi etkisini göremedim ama bebekten bebeğe değişir sizin kullanıp gözlemlemeniz lazım