5 ay 3 günlük kızım. 2 gün önce boğazından ıslık gibi ses geliyodu ama asla hasta değil bueun akıntısı ates halsizlik falan yok. dün sesi hafif kısıldı bugunde baya bı kısıldı ve boğazı gıcık olduğu için temizler gibi bi kac kez öksürüyo ama hastalık öksürüğü değil. Ağlayan bi bebek de değil sadece burnunu temizlerken ağlar o da 2-3 dk falan.Randevumuz pazartesi günü. Neden olduğunu bilen var mi?