dilayyyyy1 normal diyolar ama insan taknti ediyo ister istemez benle doğum yapanlar filan hep olmuş düzenli olan bile var bn ilk kızımda yoğun geçerdi 4aylkti olmştum bunda leknmem oldu hep de sağ tarafım agriyo ameliyat sonrasından beri sizn agrinz oluyo mu