2 aylık bebeğim var gündüzleri çok sık uyuyor ama geceleri sürekli uyanıyor uykusu bölünüyor hatta bazen uyumuyor doymuyordur diye mama verdim ama yok tok olsa da gazıni ciksrtsam da uyumuyor acaba gündüz gece farkını şimdi ogretsem mi çok mu erken siz de durumlar nasıl uykusuzluktan düşüp bayilicam az kaldi