Banyodan nefret ediyordum klozeti eşim kullanıyor ben tuvaleti kullanırım defalarca kez uyarmama rağmen temiz kullanmıyor heryer küçük küçük kıl oluyor 3 gün gitmiyor temizlik birde bok kokuyor hiç bir oda kokusu bastıramıyor binayla yada giderlerle alakalı bir sorun var sanki tüm mahalle bizim banyoya s*çıyor o yüzden hiç temizleyesimde gelmiyor iğreniyorum