Benimde bebeğim 4 buçuk aylık, öksürüğü ciğere inmiş maalesef, çok kötü üşütmüş dedi doktor antibiyotik ve balgam söktürücü şurup yazdı.
Evden dışarı çıkarmadım hiç, nasıl üşüttü anlamadım😔 çorabını bi giydirdim bi çıkardım sıcak diye, ondan olur mu ki bilemedim ya
Nefes aldıkça hırıltı geliyor 😥 nasıl geçecekk😢