Arkadaşlar 2 aylık kızım var kalça çıkığı sol 57 ye 40 çıktı nasıl
cilememre01 doktorunuz bu konuda bişry söylemedi mi?
zumra2 1 ay sonra geri gelin dedi çift bez bağlayın dedi