sevgdemr5 Kızlar bebeğim 46 günlük. Emdikten sonra kusuyor yani anlam veremedim. Normal mi yoksa yanlış yaptığımız birşey mi var acaba?
seheryavuzz sevgdemr5 tabikide normal fazlasını cıkarıyor bir kaç ay gidiyor o kusmalar kızımdada uğraştk şimdi oğlumda aynı heryerimiz kusmuklı geziyoruz 🙂 korkma annesi fışkırtarak yoğun bi şekilde kusmadığı sürece normal
hhhhhhhhh Gayet normal benim bebeğimde kusardı gazını çıkarırken bile kusardı , tabi içinizin rahat etmesi için bir doktorada sorabilirsiniz :)