Pinar_onatt 🙏🏻 Beni anlayan biri çıktı. 🌸Amacım kimseyi yargılamak değil, tabiki çocuk yapmak kıymetli onlar bizim canlarımız ama çocuk bakımı, ev işi, kocamızın istekleri, kendimize ayıramadığımız o zaman dilimleri o kadar yorucu ki, oturup ağlıyoruz çoğu zaman yetemiyorum diye. Bu eziyeti neden doğmuş çocuklarımıza yapalım. Benim 19 aylık bebeğim var ve çalışıyorum, yemin ederim çocuğumun gözünün içine bakıyorum hata yapmamak için çünkü yetemiyorum. Yetebiliyorum diyenede inanmıyorum çok üzgünüm.