rumeysacsrr doktor hatası benı 40+6 haftalıkken sezeryana aldı bebeğimde kaka yapmıştı kakasını yemişti anne karnında oksejşnseiz kalmıştı doğum yaptım bebeğim kaka ıcınde nefes alamıyordu onu gördüm şok geçirdim ağlama sesi bile yoktu ölümden döndüm çok ağır depresyona girdim intihar düşündüm ettim çok zordu Allah dusmanıma vermesin asla bana sancı girdi dayanamadım doktorun verdiği günü bekledim çok pis sancı girince o gece hastaneye kaldırdılar öyle anladık biraz daha geç gitseydim bebeğim ölecekti