Ne ollur bilen söylesin kızım 5 aylık 2 aylıkken alerjisi çıktı doktor bu ay diyet açalım dedi. Sabah 8’de yoğurtlu kek yedim akşam 9’a kadar hiçbir şey yoktu 3 kere kaka yaptı gayet temiz kansız.. ama 9 da emzirdiğimde mememde ağlamaya başladı asla almadı memeyi baya ağladı sonra aradan 1 saat geçti şimdi aldı biraz biraz sakinlesikten sonra. Sizce bu durum alerjiden mi? Başına gelen var mı?