bernaesin benimki beşik anne yanı. Bazen gece aramıza geliyor benim üstümden geçip. Bir ara beşiği ayırıp korumasını kaldırmıştık hiç uyutmadı. Sanırım sıcaklığımızı arıyor. Çünkü şuan emmese bile gece kalkıp anne diye sesleniyor. Burdayım annecim diyince tekrar uykuya geçiyor.
Benim tavsiyem öncelikle yatarak emziriyorsanız onu kesin. Çünkü onun sonu daha beter oluyor. Ama kucakta da emzirsen, yatarak da emzirsen yine uyanacak. :/ Bence biraz daha sabret yaşından sonra gece memesini kes. Tek çare bu.