Annee1 3.ayına kadar 0.05 kadar açıklık vardı neredeyse tamamen kapanmıştı diyebilirim. Doğduğunda 38cm di baş çevresi 5aylık olduk 43 cm. Sağlık ocağındaki hemşire de doktorda iyi demişti. Bugün de hemşire bi arkadaşımla görüştüm erken kapandığında ameliyatlık bir durum olması için her ay algı kontrolü yapılır dedi. Göz algısı takip algısı gibi yani. Bunlar kontrol edildiğinde eğer aksi bir durumla karşılaşılırsa ozaman ameliyat edildiğini söyledi. İçim çok rahatladı. Oğlumun algısı çok şükür çok iyi. Neredeyse bir aylık değildi ve göz kontağı kurmuştu takip ediyodu. 2. ayından beri kafasını beline kadar kaldırıp kalkmaya çalışıyodu. 3.ayından beri de dönüyor,oyuncaklarıyla oynuyor almaya çalışıyor uzanıyor ağzına götürüyor. Bir aydır da ayaklarını keşfetti tutuyo ağzına alıyo uzun süre tutabiliyor. Şimdi de dilini keşfetti sürekli çıkarıyo dişlerini kaşıyo ısırıp. Salyalarını püskürtüyor dudaklarını birleştirip. Bunlar belki basit gelebilir ama onlar için çok büyük adımlar. Tamamen algılarının açık olduğunu gösteriyor. Sizin bebeğiniz ne kadarlık? Kusura bakma biraz uzun oldu içini rahatlatmak için ne var ne yok yazayım dedim 🙏