24 gün oldu sezeryan oldum kızlar ilk doğumum değil tabi ikinci dogumum ilki normaldi bu sezeryan oldu mecburen. Kilot korse kullanan varmı karnımın kalmaması için ne yapmalıyım acaba çok yok doğumdan sonra 8 kilo vermişim ama yinede karnimda şişlik gibi var ne yapmalıyım